Chat Gral Medical
Newsletter Gral Medical
X
Gral Medical
Inscrie-te si descopera avantajele
de a fi membru Gral Medical!
 
Nume
Prenume
Adresa de email

Specializare medicala selectata

Denumire serviciu
Medic
Pret(lei)

-

Denumire serviciu
Pret(lei)

Suport online

Doresti sa intri in legatura cu
un operator Gral Medical?

DA
NU

Rezultate online

Istoric medical Card Favor Date personale


*GRAL(*4725) / 021-323.00.00


      

Diagnostic medical

Cardul de sanatate Favor

Orar medici, tarife si programari

Afiseaza slider

Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2017

Gral Medical tine cont de observatiile si rezultatele chestionarelor de satisfactie clienti, astfel incat serviciile medicale private marca Gral Medical sa se ridice la nivelul asteptarilor pacientilor.

In anul 2017 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.

In 2017 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 72 %, cu o usoara scadere de la 74% fata de anul precedent, cu toate acestea procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost in crestere la 55%.

S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 85%
-organizarea campaniilor medicale, 80%
-profesionalismul cadrelor medicale 78%

In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-tarifele practicate, 62%
-respectarea orelor de programare, 68%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 70 %

Toate celelalte aspecte legate de comunicarea directa si telefonica cu receptia, informatiile obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 72-74% si nu au prezentat abateri semnificative.

Un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55% in crestere fata de 50% fata de anii anteriori.

Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, au inregistrat cresteri pe alte surse de promovare fata de cele din anii anteriori (radio-tv, ziar, prieteni). Cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de pe internet, apoi de la cunostinta, ziar, medic, radio tv si panouri publicitare, Mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar.


In perioada analizata au fost evaluate 730 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).

Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor:

Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
• comunicare mai buna catre pacienti privind informarile legate de costurile serviciilor Gral
• implementarea unui sistem informatic de informare automata a pacientului privind eliberarea rezultatelor sau a programarilor la medic




« Inapoi

Vizualizari: 620
Comentarii: 0

Formular de contact




Comentarii

Fii primul care comenteaza!
ADAUGA UN COMENTARIU


Copiati codul din imaginea de mai jos:


  Campanie Avantaj Dublu

In cadrul campaniei “Avantaj Dublu” se ofera reducere de 50% atat la pachetul de screening pentru afectiunile tiroidiene cat si pentru cancerul la san. Campania se desfasoara pana la sfarsitul anului 2018 in 8 orase din tara (Bucuresti, Ploiesti, Focsani, Bacau, Sibiu, Pitesti, Valcea, Craiova).

Pentru a evita zeci de suferinte intra in campanie si alege unul sau ambele pachete de screening. Mai multe detalii legate de campanie gasiti >> aici

Parerea ta conteaza
Serviciile Gral Medical pot fi imbunatatite cu ajutorul dumneavoastra.
 
Chestionar spitalizare
de zi / lunga durata >>aici
Chestionar ambulatoriu
>>aici