Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2018/2019
Doresc sa aflu mai multe detalii
In anul 2018 si primele 6 luni din 2019 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in clinicile Gral Medical.
In 2018 si primele 6 luni din 2019gradul de satisfactie al pacientilor per total a ramas constant la 75%, insa s-au inregistrat abateri pozitive fata de medie la:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-campaniile organizate de Gral Medical, 86%
-informatiile obtinute de pe site 84%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa cu receptia si asistentele, 71%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 73%
-respectarea orelor de programare, 74%
Toate celelalte aspecte legate de profesionalismul cadrelor medicale, informatiilor obtinute in centrele medicale si tarife au fost situate in media generala de 75% si nu au prezentat abateri semnificative.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondenti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, insumand peste 98% din variantele propuse in chestionar.