Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2020 sem 1
Doresc sa aflu mai multe detalii
In anul 2020-sem1 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In sem1 din 2020 gradul de satisfactie al pacientilor per total s-a situat la 80%, in crestere cu 5% fata de perioada anterioara, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 65%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 89%
-profesionalismul cadrelor medicale, 85%
-organizare campanii medicale, 81%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 68%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 70 %
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, informatii obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 80% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 61%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 96% din variantele propuse in chestionar.
In perioada analizata au fost evaluate 350 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).