Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2020 sem 2
Doresc sa aflu mai multe detalii
In anul 2020 sem 2 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical avand in vedere perioada pandemiei.
In sem 2 din 2020 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 77 %, apropiat de analiza din anul anterior, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 50%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 84%
-profesionalismul cadrelor medicale, 83%
-informatiile obtinute de pe site, 83%
-campaniile organizate de companie, 80%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 75%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 77 %
-tarifele practicate, 75%
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, au fost situate in media generala de 75% si nu au prezentat abateri semnificative.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet si retele sociale, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 90% din variantele propuse in chestionar. Trendul crescator a fost inregistrat la internet si mass media, iar o descresterea s-a inregistrat la presa scrisa si panouri publicitare.