Cariere
Alege o carieră alături de noi!
Laboratoare
Centre regionale recoltare
Clinici
Spitale oncologice
Centre medical
Medici si asistente
Analize efectuate /an
Pacienti /an
De ce sa alegi o cariera la Gral Medical?
Suntem optimiști, dinamici și responsabili

Avem o echipă formată din profesioniști, pasionați de domeniul medical

Ne axăm pe dezvoltarea profesională și personală a echipelor noastre

Posturi disponibile
AREA SALES REPRESENTATIVE CRAIOVA
citeste mai multAREA SALES REPRESENTATIVE CRAIOVA
Responsabilitati:
- identificarea specialitatilor tinta de promovare;
- dezvoltarea portofoliului de medici colaboratori;
- participarea activa in campaniile de promovare;
- realizarea obiectivelor cantitative si calitative asumate prin BVC-ul anual;
- intocmirea rapoartelor specifice activitatii medicale.
- colaborarea cu toate centrele regionale, promovarea serviciilor complementare si comunicare activa cu managerii.
Cerinte:
- persoana dinamica orientata catre rezultate;
- capacitatea de a empatiza cu pacientii si medicii;
- atitudine pozitiva si perseverenta;
- autodeterminare si implicare in proiecte noi;
- experienta in vanzari la un operator de servicii medicale constituie un avantaj;
- permis categoria B
Daca te regasesti in profilul postului si iti doresti sa evoluezi profesional in echipa GRAL Medical aplica acum. Ne poti trimite CV-ul tau (pdf sau word) direct la adresa: oncofort.craiova@gralmedical.ro
SPECIALIST RECRUTARE SI EMPLOYER BRANDING
citeste mai multSPECIALIST RECRUTARE SI EMPLOYER BRANDING
Candidatul Ideal:
- Absolvent/a studii superioare Psihologie;
- Experienta in aplicarea testelor de personalitate si psihoaptitudini (constituie avantaj);
- Experienta minim 3-5 ani in recrutare si selectie (gestionarea mai multor proiecte de recrutare in paralel;
- Experienta in proiecte de Employer Branding (elaborare sau implementare) - 1 an;
- Experienta in inductia/ integrarea noilor colegi – 1 an;
- Atitudine pozitiva, creativa si dinamica;
- Foarte bune abilitati foarte bune de comunicare, prezentare şi relaţionare cu colegii si candidatii;
Descrierea jobului:
Recrutare si Selectie
- Participa la actualizarea fiselor de post si elaboreaza/ actualizeaza profilul candidatului pentru toate categoriile de posturi;
- Elaboreaza ghiduri de interviu semistructurate customizate per categorii de posturi;
- Utilizeaza teste psihologice/ teste tehnice customizate per categorii de posturi in procesul de selectie a candidatilor;
- Concepe anunturile de recrutare pe baza fiselor de post (si a profilului candidatului) si a discutiilor cu managerii de departamente;
- Identifica si foloseste canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
- Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului si intocmeste lista scurta;
- Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;
- Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;
Employer Branding:
- Participa la elaborarea proiectelor de Employer Branding ale companiei;
- Participa la elaborarea campaniei interne de aderare la canalele de comunicare : Facebook Gral Medical, Facebook Cariere, Linkedin, Google;
- Concepe newsletter intern de recrutare;
- Concepe descrierea atractiva a posturilor vacante postate pe Site Gral Cariere; HR Hub, HR Romania, etc;
- Participa la campanii Fb Cariere Gral cu prezentari atractive (continut, poze), articole, materiale video, continut postari anunturi, prezentare angajati interni, promovare servicii de interes pt salariati, proiecte de success.
- Dezvolta relatii de colaborare cu scoli de asistente/ laborante sau universitati pentru programe de internship/ practica;
- Elaboreaza propuneri privind prezentarea atractiva a companiei;
Integrare:
- Elaborarea planului de inductie (organizationala si tehnica) pentru fiecare categorie de posturi;
- Monitorizeaza eficienta aplicarii planului de inductie;
ASISTENT LABORATOR
citeste mai multASISTENT LABORATOR
Responsabilitati:
- Pregatirea probelor biologice in vederea efectuarii analizelor
- Pregatirea pentru lucru a aparaturii din dotare
- Urmarirea probelor, in aparat, in timpul procesului de lucru
- Completarea documentelor specifice activitatii de laborator.
- Stabilirea conformitatii probelor
- Arhivarea si depozitarea probelor conform standardelor RENAR
- Evacuarea deseurilor conform standardelor RENAR
- Executarea altor manevre specifice laboratorului conform departamentului de lucru
Cerinte:
- Ai studii in domeniu (postliceala / facultate de specialitate)
- Detii ALP si Malpraxis vizate la zi
- Iti place sa efectuezi diverse procedee si tehnici lucru
- Esti o persoana organizata, proactiva si ai dorinta continua de invatare
- Faci fata situatiilor repetitive
- Iti place sa lucrezi in echipa
- Ai minime cunostinte MS Office
- Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)
- Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)
Ce îți oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
- Training și cursuri de perfecționare
- Colectiv tânăr și dinamic
- Posibilitatea de avansare în cadrul companiei
BIOLOG / BIOCHIMIST / CHIMIST
citeste mai multBIOLOG / BIOCHIMIST / CHIMIST
Responsabilitati:
- Verificarea calibrarilor conform sistemului calitatii
- Prelucrarea probelor si interpretarea rezultatelor conform procedurilor
- Asigurarea validarii tehnice a rezultatelor, precum si rezolvarea problemelor care pot aparea in activitatea de laborator
- Anuntarea urgentelor si luarea deciziei, impreuna cu medicul de laborator, necesitatii repetarii testelor
- Participarea la raportul de garda
- Executarea tehnicilor de laborator-hematologie,biochimie,coagulare, imunologie, biochimie urini, sediment , coprocitograma(dupa caz).
Candidatul Ideal:
- Ai studii in domeniu (facultate si master de specialitate)
- Detii ALP si Malpraxis vizate la zi
- Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatareu
- Iti place sa lucrezi in echipa
- Ai minime cunostinte MS Office
- Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)
- Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)
Ce îți oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
- Training și cursuri de perfecționare
- Colectiv tânăr și dinamic
- Posibilitatea de avansare în cadrul companiei
IT SPECIALIST
citeste mai multIT SPECIALIST
Responsabilitati:
- Cunoașterea aplicațiilor medicale (Medis, MCM, Medlab), ERP (PAA), sistem de arhivare imagistică PACS;
- Înțelegerea facilă a fluxului informațional și informatic într-o companie de servicii medicale de clinică, laborator, spital;
- Propune proiecte cu impact în activitatea companiei;
- Întocmirea specificațiilor tehnice pentru dezvoltari și proiecte referitoare la aplicațiile software existente sau noi ale companiei;
- Testarea functionalităților și aplicațiilor software noi precum și implementarea acestora;
- Menținerea unei relații profesionale optime atât cu departamentele din cadrul companiei cât și cu furnizorii de servicii informatice;
- Asigurarea instruirii utilizatorilor în exploatarea aplicațiilor;
- Conectarea echipamentelor de laborator la aplicațiile medicale.
Cerințe:
- Absolvent facultate de profil (IT/Cibernetica);
- Cunoștințe baze de date, interogări SQL;
- Cunoștințe de bază hardware, software și rețelistică;
- Experiență în aplicatii software (avantaj – în cele medicale);
- Proactiv, dorința de a învăța într-un interval decent de timp, capacitate de sinteză, abilitate și dorința de a rezolva probleme;
- Seriozitate și implicare;
- Disponibilitatea pentru deplasări și activitate de teren ( locații: București și provincie);
- Permis auto.
HR SPECIALIST
citeste mai multHR SPECIALIST
Responsabilitati:
- Jobul este complex atât ca activități, cât și ca skill-uri personale
- Presupune creativitate, organizare, orientare către atingerea obiectivelor, analiză și multe altele
- Definirea și implementarea unui sistem de management al performanței în cadrul companiei( definirea competențelor calitative și cantitative, definirea obiectivelor, stabilire KPI, definirea sesiunilor de evaluare, implementarea și urmărirea sistemului de evaluare)
- Definirea și implementarea sistemului de dezvoltare profesională a colegilor
- Întocmirea și implementarea planului de carieră pentru colegi
- Stabilirea și urmărirea programelor de training interne și externe pentru colegi
- Analizarea trendurilor pieței și bunele practice în domeniu; propunerea privind îmbunătățirea proceselor actuale
- Transmiterea informațiilor și documentelor către serviciul externalizat de administrare de personal și salarizare , precum și primirea documentelor.
Cerințe:
- Ai studii în domeniu, în principal Psihologia, îți place să lucrezi cu oamenii și ești empatic(ă)
- Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă, proactivă și ai dorință continuă de învățare
- Îți place să lucrezi în echipă, ești sociabil/ă și orientat/ă către atingerea obiectivelor
- Ai experiență anterioară în implementarea unui sistem de management al performanței într-o companie
- Ai experiență anterioară în procesele de dezvoltare a angajaților și întocmirea planului de carieră
- Experiență în domeniul Resurselor Umane, administrare de personal, salarizare, legislația muncii
- Ești pasionat/ă de domeniul Resurselor Umane
- Foarte bune cunoștinte de operare PC : MS OFFICE ( Word, Excel,PowerPoint).
Ce îți promitem:
- Nu te vei plictisi niciodată de serviciu
- Vei simți că orele devin secunde și nu îți dai seama că a venit ora la care trebuie să pleci acasă
- Vei lucra alături de colegi pasionați în domeniu care te vor susține
- Vei zâmbi mult și vei lua parte la aventura noastră.
ASISTENTI MEDICALI
citeste mai multASISTENTI MEDICALI
Responsabilitati:
- Activitate de asistent medical generalist în spital , dedicat efectuării actului medical
Cerințe:
- Ai studii în domeniu (școala postliceală / facultate de specialitate)
- Ai experiența de lucru în spital de minim 1 an: bloc operator, anestezie și terapie intensivă sau secție cu paturi.
- Deții ALP și Malpraxis vizate la zi
- Îți place să lucrezi cu oamenii și esti empatic(ă)
- Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă
- Îți place să lucrezi în echipă
- Ai minime cunoștințe MS Office
- Disponibilitate pentru program de lucru în ture de 8 sau 12 ore
Ce îți oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
REPREZENTANT MEDICAL
citeste mai multREPREZENTANT MEDICAL
Responsabilitati:
- Promovarea imaginii si a serviciilor companiei
- Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiei cu medicii din portofoliu
- Participarea la analiza pietei si la introducerea noilor servicii in oferta companiei
- Dezvoltarea teritoriala a centrelor Gral
Cerințe:
- Esti absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medical
- Ai experienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an
- Ai permis de conducere categ. B
- Ai cunostinte operare PC
- Esti o fire creativa, inovatoare, dinamica
- Esti orientat spre rezultate
- Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare
- Iti place sa lucrezi in echipa
- Experienta in cadrul serviciilor medicale (constituie un avantaj)
Ce îți oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
- Training si cursuri de perfectionare
- Colectiv tanar si dinamic
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei
BIOLOG MEDICAL MICROBIOLOGIE/MICOLOGIE
citeste mai multREPREZENTANT MEDICAL
Cerințe:
- Absolvent al Facultatii de Biologie, Biochimie;
- Certificat de membru OBBCSSR;
- Aviz de Libera Practica vizat pe anul in curs;
- Malpraxis vizat pe anul in curs;
- Experienta in cadrul unui laborator de analize medicale- Departamentul de microbiologie: minim 2 ani
- Cunostinte de operare PC;
- Persoana meticuloasa si atenta;
- Inalt simt de raspundere;
- Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;
- Persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa. Responsabilitati:
- Prelucrarea si procesarea probelor de microbiologie;
- Rularea controlului intern si extern de calitate pentru analizele de laborator;
- Mentinerea inregistrarilor conform standardelor de calitate;
- Respectarea termenelor de executie ale analizelor;
- Controlul si asigurarea bunei intretineri si exploatari a aparatelor din dotarea laboratorului;
- Identificarea neconformitatilor si luarea masurilor corective Ce iti oferim:
- Pachet salarial atractiv;
- Training si cursuri de perfectionare;
- Colectiv tanar si dinamic;
Ce îți oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Training la angajare
- Training si cursuri de perfectionare
- Colectiv tanar si dinamic
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei
Receptionist
citeste mai multReceptionist
Candidatul Ideal:
- Ai studii medii si cunosti limba engleza nivel conversational;
- Esti o persoana comunicativa , energica si zambitoare;
- Iti poti organiza activitarea si iti place sa lucrezi cu oamenii;
- Ai cunostinte MS Office;
- Esti orientat(a) catre rezolarea situatiilor limita si atent(a) la detalii.
- Faci fata situatiilor stresante.
- Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)
Descrierea jobului:
- Intampinarea pacientilor si vizitatorilor cu o atitudine calda;
- Programarea pacientilor la diverse investigatii;
- Inregistrarea corecta a datelor in soft;
- Oferirea informatiilor despre serviciile companiei cu amabilitate;
- Incasarea contravalorii serviciilor si emiterea bonului fiscal;
- Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora
- ontactarea telefonica a pacientilor
Ce iti oferim:
- Pachet salarial atractiv, bonusuri de performanta;
- Training la angajare;
- Training si cursuri de perfectionare;
- Colectiv tanar si dinamic;
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei;
Aplica daca:
- Iti doresti un post full time;
- Iti doresti un mediu de lucru stimulativ unde te poti dezvolta profesional;
- Vrei sa faci parte dintr-un colectiv dinamic de unde poti invata lucruri noi;
Daca te regasesti in profilul postului si iti doresti sa evoluezi profesional in echipa GRAL Medical aplica acum. Ne poti trimite CV-ul tau (pdf sau word) direct la adresa: oncofort.craiova@gralmedical.ro
Responsabil Management Calitate (RMC)
citeste mai multResponsabil Management Calitate (RMC)
- Studii :Studii superioare in domeniul medical (medic, farmacist, biolog,asistent medical si /sau conexe,etc.), cursuri postuniversitare ,competente complementare.
- Suplimentar: minim Certificat de absolvire program Managementul Calitatii in Spitale; avantaj Certificat Auditor Clinic;
- Cunostinte informatice: MS Office -utilizat in mod curent; aplicatia CaPeSaRo nivel mediu; programe de gestiune si analiza date;
- Abilitati:Perseverenta, atentie distributiva, spirit de observatie si analiza , capacitate de intelegere si rezolvare a problemelor, abilitati de lucru in echipa, editare si redactare documente, abilitati de comunicare, pastrarea confidentialitatii, profesionalism, rezistenta la rutina si stres.
Caracteristici comportamentale:
- Capacitate foarte buna de comunicare in scris si verbal, atitudine proactiva, anticipare, initiativa , constiinciozitate, profesionalism si responsabilitate;
- Excelente abilitați de organizare și atenție la detalii;
- Capacitate de automotivare și preluare inițiativă;
- Foarte bune aptitudini de lucru sub presiune, flexibilitate, adaptabilitate;
- Spirit de observație, de asimilare și procesare rapidă a informațiilor.
Experienta profesionala: minim 6 luni
Limba straina : minim o limba de circulatie internationala nivel mediu scris si vorbit
Sarcini Specifice postului
- Monitorizează activitatea privind implementarea sistemului de management al calității și siguranței pacientului la nivelul spitalului;
- Asigură comunicarea permanentă intre unitatea sanitara si ANMCS prin aplicatia CaPeSaRo.
- Raspunde de incarcarea corecta si la timp a documentelor in aplicatia CaPeSaRo
- Raspunde de valabilitatea actelor incarcate in aplicatia CaPeSaRo ,având obligația reîncărcării atunci când unitatea obține / reînnoiește oricare din aceste acte.
- Atribuie documente justificative in Planul de Remediere a Neconformităților Constatate , cu măsurile pe care unitatea sanitară le-a luat pentru remedierea neconformităților identificate
- Actualizeaza datele din Lista coordonatorilor cu implementarea managementului calității la nivelul fiecărei structuri din cadrul unității sanitare (inclusiv interlocutorii ce vor susține listele de verificare) atunci cand survin modificari.
- Monitorizează, în baza procedurilor elaborate, asigurarea uniformităţii, omogenităţii şi conformităţii documentelor calitatii emise la nivelul întregii unitati sanitare
- Instruieste periodic personalul spitalului cu privire la activitatile de imbunatatire a calitatii serviciilor medicale si siguranta pacientilor
- Monitorizează activitățile legate de asigurarea și îmbunătățirea calității serviciilor de sănătate desfășurate de către responsabilii desemnați la nivelul fiecăreia dintre sectile/ compartimentele/ departamentele unitatii sanitare
- Elaborează și înaintează spre aprobare rapoarte/informări periodice privind activitatea desfasurata, pe care le aduce la cunoștința managerului de department.
- Monitorizează activitățile privind raportarea efectelor adverse asociate asistenţei medicale, fără caracter acuzator si raportarea corecta si la timp a infectiilor asociate asistenţei medicale, inclusiv in aplicatia Capesaro
- Distribuie electronic registrul de riscuri prin aplicatia CaPeSaRo, si monitorizeaza activitatile privind identificarea si inregistrarea si riscurilor clinice.
- Registrul riscurilor:
- Monitorizează riscurile clinice inregistrate in CaPeSaRo precum și măsurile dispuse și aplicate în vederea diminuării acestora;
- Elaborează registrul de riscuri al compartimentului din care face parte și participă la elaborarea registrului de riscuri la nivelul spitalul.
- Actualizează anual registrul riscurilor în urma analizei efectuate, pe baza deciziei luate de comisia de monitorizare a riscurilor și a consiliului director.
- Elaborează raportul de informare anuală privind gestionarea riscurilor la nivelul compartimentului și o transmite comisiei de monitorizare pentru stabilirea celor mai eficiente măsuri de gestionare a problemelor identificate pe baza analizelor de risc;
- Participa la misiuni de audit clinic în baza planificării anuale, impreuna cu membrii echipei de audit clinic si intocmeste rapoarte de evaluare periodică.
- Desfasoara periodic misiuni de observare directa in sectile spitalului , in spatiile comune ,in curte si cai de acces si intocmeste rapoarte de evaluare
- Intocmeste si actualizeaza periodic lista procedurilor si lista protocoalelor medicale utilizate in unitatea sanitara
- Asigura corectitudinea si eficienta arhivarii documentelor din department
- Participa la Constituirea şi administrarea bazei de date specifice , necesară sistemului de management al calităţii serviciilor de sănătate in spital.
- Se preocupă pentru menţinerea unui ridicat nivel propriu de pregătire şi perfecţionare în domeniul calităţii
- Inlocuieste seful de department ,după caz, la următoarele activități/comisii/ comitete/consilii:
- comitetul director – cu statut de invitat;
- consiliul medical – cu statut de invitat permanent;
- comisia de monitorizare a riscurilor – este membru permanent al acesteia și asigură secretariatul ședințelor;
- comisia de coordonare și implementare a managementului calității serviciilor medicale și siguranței pacienților – asigură secretariatul ședințelor;
Daca te regasesti in profilul postului si iti doresti sa evoluezi profesional in echipa GRAL Medical aplica acum. Ne poti trimite CV-ul tau (pdf sau word) direct la adresa: oncofort.craiova@gralmedical.ro
Date contact HR
Cum pot aplica pentru un post la Gral Medical?
Ați primit aplicația mea?
Ce urmează după ce am aplicat?
Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor posturilor vacante Citeste mai mult