Cariere

Fii un perfectionist!

Alege o cariera alaturi de noi.

Gral Medical este o firma privata cu capital integral romanesc din topul celor mai mari companii din domeniul serviciilor medicale. Compania a reusit sa construiasca o retea de 27 centre medicale in Bucuresti si in judetele Prahova, Dolj, Sibiu, Arges, Valcea Bacau si Vrancea, unde lucreaza peste 1200 de medici si asistente.

Suntem o companie in continua dezvoltare, avem nevoie de persoane motivate si determinate, capabile sa lucreze intr-un mediu dinamic.

Pentru a te alatura echipei GRAL Medical, te rugam sa trimiti CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la adresa resurse.umane@gralmedical.ro, specificand la subiect pozitia pentru care aplici. Inainte de a trimite CV-ul te rugam sa parcurgi Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor posturilor vacante de mai jos.

Cerințe :
  • Absolvent facultate de profil (IT/Cibernetica);
  • Cunoștințe baze de date, interogări SQL;
  • Cunoștințe de bază hardware, software și rețelistică;
  • Experiență în aplicatii software (avantaj – în cele medicale);
  • Proactiv, dorința de a învăța într-un interval decent de timp, capacitate de sinteză, abilitate și dorința de a rezolva probleme;
  • Seriozitate și implicare;
  • Disponibilitatea pentru deplasări și activitate de teren ( locații: București și provincie);
  • Permis auto.
Responsabilități:
  • Cunoașterea aplicațiilor medicale (Medis, MCM, Medlab), ERP (PAA), sistem de arhivare imagistică PACS;
  • Înțelegerea facilă a fluxului informațional și informatic într-o companie de servicii medicale de clinică, laborator, spital;
  • Propune proiecte cu impact în activitatea companiei;
  • Întocmirea specificațiilor tehnice pentru dezvoltari și proiecte referitoare la aplicațiile software existente sau noi ale companiei;
  • Întocmirea documentațiilor și procedurilor de lucru pentru functionalități existente;
  • Testarea functionalităților și aplicațiilor software noi precum și implementarea acestora;
  • Menținerea unei relații profesionale optime atât cu departamentele din cadrul companiei cât și cu furnizorii de servicii informatice;
  • Asigurarea instruirii utilizatorilor în exploatarea aplicațiilor;
  • Conectarea echipamentelor de laborator la aplicațiile medicale.
Cerințe :
  • Ai studii in domeniu (facultate de specialitate) comunicare, marketing, jurnalism
  • Iti place sa lucrezi cu oamenii si esti empatic(a)
  • Esti creativ si stapanesti campaniile de tip PPC - Facebook si google Ads
  • Iti place sa scrii si sa creezi campanii, sa le urmaresti rezultatele si sa le adaptezi permanent
  • Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva, proactiva si ai dorinta continua de invatare
  • Iti place sa lucrezi in echipa, esti sociabil/a si orientat/a catre atingerea obiectivelor
  • Ai experienta anterioara in marketing online, social media, copywriting
  • Ai cunostinte avansate si actuale ale mediilor online de promovare: social media, blogging, site-uri, Facebook, Instagram, Youtube, Goole, Google Analytics, E-mail Marketing
  • Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)
Descriere job:
  • Jobul este complex atât ca activități, cât și ca skill-uri personale
  • Presupune creativitate, organizare, orientare către atingerea obiectivelor și analiză și multe altele Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics
  • De mare ajutor sunt și cunoștințele despre Photoshop și magicul Excel
  • Munca de zi cu zi presupune: cercetare, setarea campaniilor, respectarea termenelor, crearea unor reclame creative, schimb de mail-uri, monitorizarea și optimizarea campaniilor și multe altele
  • Trebuie să fii autodidact, cu o buna capacitate de analiza si sinteza a informatiilor
  • Să te documentezi despre toate opțiunile platformelor, să citeşti articole despre inovaţiile din domeniu, să fii la curent cu strategii noi și tendințe în materie de anunţuri şi platforme online.
Ce îți oferim:
  • Pachet salarial atractiv
  • Training la angajare
  • Training si cursuri de perfectionare
  • Colectiv tanar si dinamic
  • Posibilitatea de avansare in cadrul companiei
Cerințe :
  • Ai studii în domeniu, în principal Psihologia, îți place să lucrezi cu oamenii și ești empatic(ă)
  • Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă, proactivă și ai dorință continuă de învățare
  • Îți place să lucrezi în echipă, ești sociabil/ă și orientat/ă către atingerea obiectivelor
  • Ai experiență anterioară în implementarea unui sistem de management al performanței într-o companie
  • Ai experiență anterioară în procesele de dezvoltare a angajaților și întocmirea planului de carieră
  • Experiență în domeniul Resurselor Umane, administrare de personal, salarizare, legislația muncii
  • Ești pasionat/ă de domeniul Resurselor Umane
  • Foarte bune cunoștinte de operare PC : MS OFFICE ( Word, Excel,PowerPoint).
Responsabilități:
  • Jobul este complex atât ca activități, cât și ca skill-uri personale
  • Presupune creativitate, organizare, orientare către atingerea obiectivelor, analiză și multe altele
  • Definirea și implementarea unui sistem de management al performanței în cadrul companiei( definirea competențelor calitative și cantitative, definirea obiectivelor, stabilire KPI, definirea sesiunilor de evaluare, implementarea și urmărirea sistemului de evaluare)
  • Definirea și implementarea sistemului de dezvoltare profesională a colegilor
  • Întocmirea și implementarea planului de carieră pentru colegi
  • Stabilirea și urmărirea programelor de training interne și externe pentru colegi
  • Analizarea trendurilor pieței și bunele practice în domeniu; propunerea privind îmbunătățirea proceselor actuale
  • Transmiterea informațiilor și documentelor către serviciul externalizat de administrare de personal și salarizare , precum și primirea documentelor.
Ce îți promitem:
  • Nu te vei plictisi niciodată de serviciu
  • Vei simți că orele devin secunde și nu îți dai seama că a venit ora la care trebuie să pleci acasă
  • Vei lucra alături de colegi pasionați în domeniu care te vor susține
  • Vei zâmbi mult și vei lua parte la aventura noastră.
ASISTENT MEDICAL GENERALIST

Cerințe :
  • Ai studii în domeniu (școala postliceală / facultate de specialitate)
  • Ai experiența de lucru în spital de minim 1 an: bloc operator, anestezie și terapie intensivă sau secție cu paturi.
  • Deții ALP și Malpraxis vizate la zi
  • Îți place să lucrezi cu oamenii și esti empatic(ă)
  • Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă 
  • Îți place să lucrezi în echipă
  • Ai minime cunoștințe MS Office
  • Disponibilitate pentru program de lucru în ture de 8 sau 12 ore 

Responsabilități:
  • Activitate de asistent medical generalist în spital , dedicat efectuării actului medical 

Ce îți oferim:
  • Pachet salarial atractiv
  • Training la angajare


BIOLOG/BIOCHIMIST 

Cerințe :

  • Ai studii în domeniu (facultate și master de specialitate)
  • Deții ALP și Malpraxis vizate la zi
  • Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă, proactivă și ai dorința continuă de învățare
  • Îți place să lucrezi în echipă
  • Ai minime cunoștințe MS Office
  • Ai experiență anterioară (constituie un avantaj)
  • Deții anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)


Responsabilități:

  • Verificarea calibrărilor conform sistemului calității
  • Prelucrarea probelor și interpretarea rezultatelor conform procedurilor
  • Asigurarea validării tehnice a rezultatelor, precum și rezolvarea problemelor care pot apărea în activitatea de laborator
  • Anunțarea urgențelor și luarea deciziei, împreună cu medicul de laborator, necesității repetării testelor
  • Participarea la raportul de gardă
  • Executarea tehnicilor de laborator-hematologie, biochimie, coagulare, imunologie, biochimie urină, sediment, coprocitogramă (după caz)


Ce îți oferim:

  • Pachet salarial atractiv
  • Training la angajare
  • Training și cursuri de perfecționare
  • Colectiv tânăr și dinamic
  • Posibilitatea de avansare în cadrul companiei
Cerințe:
  • Esti absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medical
  • Ai experienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an
  • Ai permis de conducere categ. B
  • Ai cunostinte operare PC
  • Esti o fire creativa, inovatoare, dinamica
  • Esti orientat spre rezultate
  • Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare 
  • Iti place sa lucrezi in echipa 
  • Experienta in cadrul serviciilor medicale (constituie un avantaj) 

Responsabilități:
  • Promovarea imaginii si a serviciilor companiei
  • Stabilirea, dezvoltarea si mentinerea relatiei cu medicii din portofoliu
  • Participarea la analiza pietei si la introducerea noilor servicii in oferta companiei 
  • Dezvoltarea teritoriala a centrelor Gral

Ce îți oferim:
  • Pachet salarial atractiv
  • Training la angajare
  • Training si cursuri de perfectionare
  • Colectiv tanar si dinamic
  • Posibilitatea de avansare in cadrul companiei

 

Doresc sa aflu mai multe detalii

Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.