logo gral medical

Call Center

021-323.00.00

Despre noi

Programari Online

Noutati

Intreaba medicul

Autorecoltare

Acces Medici

Colaboratori

Acces MM

Rezultate analize

    Solicita programare Rezultate analize
  • Medici
  • Specialitati
  • Locatii arrow down
    arow Laboratoare
    arow Clinici
    arow Centre de Recoltare
    arow Spitale
    arow Centrul de Chirurgie GRAL
  • Spitale
  • Servicii
  • Analize A-Z
  • Preturi arrow down
    arow Analize Laborator
    arow Imagistica
    arow Consultatii si Investigatii
  • Abonamente
  • Oferte
  • Acces

    Medici
    Colaboratori
    MM
  • Despre noi
  • Programari online
  • Intreaba medicul
  • Noutati
  • Autorecoltare
icon icon

Contul meu

Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2015

Solicita Programare GRAL Medical Solicita programare
Gral Medical tine cont de observatiile si rezultatele chestionarelor de satisfactie clienti, astfel incat serviciile medicale private marca Gral Medical sa se ridice la nivelul asteptarilor pacientilor.
raport chestionare 2015 gral

Doresc sa aflu mai multe detalii

Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
Apasand butonul “Trimite” confirmi ca esti de acord cu Politica de Confidentialitate GRAL Medical si Termeni si conditii
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
In anul 2015 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.

In 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 79.5 %, in crestere cu 4.5% fata de anul precedent, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%.

S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-profesionalismul cadrelor medicale, 83%
-informatiile obtinute de pe site, 81%
-campaniile organizate de companie, 81%

In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 72%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 74 %
-tarifele practicate, 77%

Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, au fost situate in media generala de 79.5% si nu au prezentat abateri semnificative.

O un alt aspect important este faptul ca  procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.

Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar. Trendul crescator a fost inregistrat la internet si mass media (presa scrisa si radio-tv) , iar o descresterea s-a inregistrat la recomandarea venita de la prieteni-cunostinte.
 

In perioada analizata au fost evaluate 1085 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).

Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor

Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
  • refacerea chestionarului de satistactie si completarea cu informatii noi specifice legate de serviciile de spitalizare de zi si de lunga durata in forma electronica/scrisa
  • se impune alocarea unor spatii specifice de colectare a chestionarului
  • analiza defalcata pe sectii si tipuri de informatii
  • numirea responsabililor cu colectarea chestionarelor din fiecare sectie
26-01-2016
Laboratorul Gral Colentina , Laboratorul Gral Pantelimon , Clinica de Diagnostic Gral , Clinica MC Gral Ploiesti , OncoFort Radioterapie , OncoFort Chimioterapie , Clinica Gral Focsani , Clinica OncoFort Craiova , Centrul de Dializa DialiFort , Laboratorul Gral Craiova
facebook linkedin
Programeaza-te
 logo Gral medical

Call Center

021-3230000
*4725

GRAL MEDICAL este o firma privata cu capital integral romanesc din topul celor mai mari companii din domeniul serviciilor medicale

Gral Medical
  • Video
  • Contact
  • Medici
  • Specialitati
  • Locatii
  • Servicii
  • Preturi
  • Despre noi
  • Webmail
Utile
  • Programari Online
  • Rezultate analize
  • Acces medici
  • ANMCS
  • ANPC
  • ANPC-SAL
  • Noutati
  • Cariere
  • Chestionar de satisfactie
Aboneaza-te la newsletter
  • Apasand butonul Trimite, confirmi ca esti de acord sa trimiti informatiile tale catre GRAL Medical, care le va folosi doar pentru a-ti trimite Newslettere despre diferite noutati si promotii, in conformitate cu politica sa de confidentialitate. Vezi Politica de Confidentialitate GRAL Medical si Termeni si conditii


  • Camp Obligatoriu


  • Camp Obligatoriu
  • Protectia datelor

Descarca aplicatia mobila GRAL Medical

Google Play App Store
anmcs

Copyright 2020 @ Gral Medical. Toate drepturile rezervate.

Protectia datelor

Termeni si conditii

Politica de cookies

Youtube GRAL Medical Facebook GRAL Medical Linked-in image tik-tok logo Instagram GRAL Medical
Programeaza-te